SPW

SPW

David Lane na tydzień

Wiedza jest przekleństwem. Z wiedzą podąża odpowiedzialność.

czwartek, 8 maja 2014

Casuals Party

W weekend w Trójmieście odbył się koncert Casuals Party, na którym zjawiła się nasza banda. Impreza miała miejsce w jednym z klubów wyróżniających się elegancją. Miał na przykład eleganckie barmanki, więc skusiłem się na browara w normalnej cenie i jeszcze zostawiłem napiwek, co nie zdarza mi się często.

Podróż koleją nad morze upłynęła nam w miarę sprawnie, mieliśmy ciekawych współpasażerów, z którymi nie sposób było się nudzić. W Malborku wsiadają najebani Janusze z Lechii jadący na mecz z Legią, a wraz z nimi wycieczka turystyczna Niemców. Polscy Janusze z dumą opowiadają nowym kolegom z Zachodu o wielkich Polakach: Błaszczykowskim, Peszce czy Matuszczyku (albo Matuschyku). My podpuszczamy Niemców do rozmowy o ich słynnych rodakach, ale na dźwięk nazwiska Adolfa Hitlera zwieszają głowy w dół i udają, że nie rozumieją po niemiecku.

Sam koncert rozpoczął się o czasie, a my przed startem zdążyliśmy jeszcze odwiedzić jakiś otwarty sklep. Pierwszym zespołem, który zaprezentował się publiczności, był Prawy Prosty. Kapela z Lubina zagrała kilka swoich numerów i parę coverów, w tym jeden disco polo (ale nie Bubel Bandu, całe szczęście). Występ mógł się podobać, chociaż zdawało mi się, że trwał nieco za krótko. Po kilkunastu minutach przerwy na scenę wkroczyło OWK. Jak ktoś nie słyszał, to niech żałuje. Śmiało można jechać w ciemno na ich koncert, bezapelacyjnie czołówka polskiej sceny. Moc! Po OWK przyszedł czas na słowacki Old Firm. Nasi południowi sąsiedzi grają ciężko, chociaż nie porywają tłumów. Czekałem na coś innego, lecz się nie doczekałem. Trochę za dużo monotonii. Ostatni występ wieczoru wywarł na publiczności ogromne wrażenie. Ja aż ochrypłem, inni też bawili się przednio. Ale kto zagrał, jak i co, to zostanie tajemnicą obecnych.

Deranged

Dziękujemy za dobrą zabawę. Pozdrawiamy wszystkich uczestników i organizatorów oraz w szczególności Casuals-AG i Aktyw Północny.

AN Olsztyn