SPW

SPW

David Lane na tydzień

Wiedza jest przekleństwem. Z wiedzą podąża odpowiedzialność.

poniedziałek, 24 listopada 2014

O babie z brodą słów kilka

Parę miesięcy temu całą Europę zachwyciła osoba Conchity Wurst. Ach, jaka odważna - wzdychali. Postać może i odważna, w sensie artystycznym, ale gościu ją udający niespecjalnie. Panów przebranych za panie to ja widziałem publicznie ze 20 lat temu. I to w Polsce, więc dla mnie Austriak to żadne zaskoczenie.

Bo i co w tym takiego szokującego? Chłoptaś założył szpilki, sukienkę, domalował brodę i śpiewał. Łał, normalnie szał. Dla mnie cały ten performance byłby szokujący, gdyby przebił GG Allina, ale jeszcze mu wiele zabrakło. Wtedy mogłoby odebrać mowę, złamano by pewne konwenanse. Na scenie Eurowizji stały już różne dziwolągi, ale Europa na pewno nie widziała takiego pokazu jak na koncercie GG Allina. A szkoda, bo Eurowizji przydałby się powiew świeżości. Świeżości, heh...

Dzięki Internetowi wiele już w życiu widziałem, także pan w sukience nie robi na mnie wrażenia. Jedyne, co było niesmaczne, to możliwość, że oglądały to dzieci. Ludzie mają przecież różne odchyły, różne fetysze i to jest nawet całkiem normalne, póki nie pokazuje się dziwactwa całemu światu, by on przyklasnął i powiedział, że to jest normalne i nowoczesne. Gościu lubi udawać kobietę i bardzo fajnie, ma jakąś pasję, a dopóki nie robi nic złego, to chuj mi do tego. Wystawił się jednak na pokaz nie tylko swojemu narzeczonemu i podobnym zbokom, więc można go oceniać negatywnie i wręcz chamsko, jeśli ktoś uważa, że nie zasługuje na nic więcej. Tym bardziej, że występ był w telewizorze, a nie w cyrku, gdzie niewątpliwie najbardziej pasuje baba z brodą.

A skoro już się pokazał, to mam taki pomysł, by pokazywać go dalej, ale wieczorami po 22. Wymyśliłem nawet kampanię społeczną przeciwko molestowaniu w pracy. Stoi sobie Conchita przy kserokopiarce, do niej od tyłu podwala się gość w garniturze: kładzie jej rękę na dupie, podchodzi bliżej, łapie za piersi, przesuwa rękę w dół, wtem odwraca się baba z brodą i mówi: "chuja wymacasz!".

Deranged